Ahad, 1 Februari 2009

Mission Failed

Sudoh lame aku dok berkarya sejok duo mejok ni,,,ini semua kerana aku ade satu 'mission' yg hendok aku lakukan pade bulan lepah,,,penoh dgn preparation dan dugaan yg aku tempohi tapi sayang mission aku 'failed to open' (mcm control vavle la pulok),,,tetapi ramai gok rakan2 aku yg berjaya dlm mission ni,,ape mission sebenor yg aku citer ni,,,? ini semua hanya epul sorang je yg tahu,,,he he he he,,try la tanye epul ya,,walaupom mission kali ini failed aku akan teruskan perjuanganku utk kali kedua,,,sebab kate mang ramboe n jabor ,,"lawan tetap lawan",, maksudnye cuba dan terus cuba lagi,,hmm dok dang nok jumpe nga demo moe,,,mase aku mejalani mission aku tu ramai gok kenalan lame aku yg sudoh lame terpisoh jumpe kembali pada hari mission tu,,Ingat nok ambik gok gambor awok2 tu tapi debor sakan mikir ke mission tu sbb dok tahu maklumat die mcm mane ,,hmmm mcm citer 'mission impossible' pulok warsenye,,tetapi sayang seribu kali sayang mission ari tu 'failed to open' dan nyaknye pulok warsenye kepade mereka2 yg hadir pade ari mission tu doh la kebanyokannye baye2 hj mang,,,nyaknye2,,,ok la itu saje kisoh mission ni,,nok citer lebih2 takut ji mang perasan pulok akan citer mission ni,,he he he,,tapi kalu citer dlm bentuk kias2 gini pom org tahu gok,,,ok la tu saje kisoh nye ,,sekiam timer kasih,,,

Tiada ulasan: