Khamis, 18 Disember 2008

biYit the great

Pade beberape ari yg lepah tempat lepak geng2 ku dicerobohi oleh seekoq kale jengking bersaiz 0.5"x 2.2",,kemunculan kale jengking itu di detect oleh staff baru yg mane aku sendiri pom dok berape kenal sgt nga mamat tu tu,,ia muncul dr belakang ayinxz dari blog huzairulazrin ,,ayinxz sgt terkejuz n lompat katak skt apabila mamat tu tepik "ayinxz lari ayinxz",,(kalu kawe pom terkejuz jugak yin kalu org tepik gitu),,




Lepah pade tu geng aku yg bername biyit dgn beraninye ingin menangkap menatang tu dgn mengunakan skill kucing galok,,lihat pade gambo sebeloh mcm mane skill kucing galok dari biyit talisman,,,situasi menangkap kale jengking ini memakan mase yg amat lame skt sebab pergerokan kale jengking tu yg sentiase bergerok2,,kadir tokang ikang sentiase mepelawekan dirinye utk menangkap menatang itu tp org lain dok bg sebab mek die tgh sarat mengandung (padahal org lain dok caye mane ke kadir kut),,,


Selepah 10 minit lamenye ,,akhirnye tertangkap la jugok kale jengking tu,,kelah ar demo biyit hok tu mat ros*d syg ke mung tu,,kemudian biyit memotong sengat nye dgn cutter aku yg sgt tajam selepah diasoh oleh manap beberape ari yg lalu,,dan dipamerkan di tmpt sedut rokok kat kilang aku,,







Rama jugok hok main2 nga kale jengking tu termasok kucing kesayangan ji mang,,jadi famous kejap kale tu sbb rama hok ambik gambor termasuk nga aku,,biase la jenih org2 darat,,kawe rase kemungkinan menatang ni mari ke tmpt lepak kawe sebab tmpt peyimpanan telor masin dok berape bersih kut hok tu ie mari tu,,takpe ar kawe akan bersih ar area tu nanti,,

Tiada ulasan: